Przejdź do treści Przejdź do stopki

Informacje o IBOK

IBOK – to Internetowe Biuro Obsługi Klienta – platforma internetowa, która ułatwi komunikację pomiędzy Klientami a Spółką, a także umożliwi dostęp do wodomierzy, ich odczytów, a także na bieżąco śledzenie swoich płatności i rozliczeń za dostawę wodę i/lub odbiór ścieków.

Korzyści wynikające z korzystania z IBOK-a:

  • Oszczędność czasu.
  • Wygodna forma kontaktu.
  • Dostęp 24h/dobę 7 dni w tygodniu.
  • Bieżący podgląd konta klienta.
  • Zgłaszania awarii, reklamacji oraz innych uwag związanych ze świadczonymi usługami.
  • Możliwość wyświetlenia analizy zużycia wody dla danego punktu odbiorczego.
     


Internetowe Biuro Obsługi Klienta dostępne jest pod https://domaniow.ibok.eu/

Graficzny interfejs logowania do Internetowego Biura Obsługi Klienta, z polami na numer kontrahenta i hasło, przyciskiem "Zaloguj się" i opcją "Nie wylogowuj mnie". Na dole link do rejestracji nowego konta.